Back to School-czyli rzeczy do szkoły z Soy Luną :)

Jak możecie zobaczyć po tytule , przygotowałam dla was post  z rzeczami do szkoły z Soy Luny :)
Post stworzyłam po to by pokazać wam ,że które pojawiły się w sklepie z serialu, stworzyłam go po to ,żeby was zachęcić do zakupu :) <3
Okej zaczynamy :) Jesli Wy macie coś z Soy Luny do szkoły napiszcie w komentarzu :)
P.s przepraszam za zdjecia w złej jakości <3 
Jeszcze chce wam powiedziec ,że tych rzeczy jest dużo


Plecaki :








 Piórniki


Dwa ostanie zdjecia to ten sam piórnik









Zeszyty 



Kredki/Ołówki




 Inne





 Mam nadzieje ,że taki post wam sie spodobał :)



1 komentarz :

  1. Z serialu mam długopisy automatyczne, flamastry, kredki Bambino, piórnik saszetkowy.

    OdpowiedzUsuń

Soy Luna Polonia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka