Ostatnie odcinki Soy Luny w Argentynie.

Dzisiejszy post jest do osób, które są teraz zorientowane co się dzieje w serialu. 
Zapraszam do czytania jakże "zaawansowanej" treści posta. 

W Hiszpanii od poniedziałku leciały ostatnie odcinki Soy Luny. A osoby, które oglądają owy serial do przodu wiedzą, że kilka informacji nie wyszło na jaw i one mają zostać ujawnione w ciągu tych 3 odcinków na 90%.
Informacje, które wyjdą na jaw:
  • Zakład Gastona i Matteo. Pamiętacie ten zakład, który polegał na tym, że Matteo poderwie Lunę za nowe wrotki? W spojlerach mówiono, że wyjdzie na jaw, ale na razie się nie zapowiada. Ciekawostka: Podobno Nina miała usłyszeć rozmowę Gastona i Matteo i jako dobra przyjaciółka miała powiedzieć Lunie. 
  • Kto jest Sol Benson. Tino i Cato jako pierwszy odkryją ten fakt podobno ma to być pomiędzy odcinkiem 76, a 78. Raczej na pewno nie będzie to w odcinku 79-80, ponieważ w tym czasie jest konkurs międzykontynentalny niby może to być wtedy ujawnione, ale moim zdaniem to nie byłoby zbytnio możliwe, bo było by to zbyt pokręcone. Naszyjnik Luny będzie dość znaczący w odnalezieniu Sol, ponieważ Luna dostała owy naszyjnik od swojej starej rodziny. Luna ma tylko księżyc, a w nim było jeszcze słońce, które miał Roberto, a obecnie ma je (nie jestem pewna w 100%) Amanda. 
  • Siento dla Luny?! Tak wszyscy co słyszeli wiedzą, że jest ona dla Luny, ale nie ona sama. Matteo miał zaśpiewać ją na Open, ale to była plotka. Słyszałam dwie wersje 1. Nina uświadomi Lunie, że ta piosenka jest dla niej 2. Matteo wyzna Lunie, że ona jest dla niej. 
  • Miłość Luny do Matteo oraz Matteo do Luny. Oglądałam spojlery końcowych odcinków i tam Matteo powiedział: "Jedyną dziewczyną jaką chce, jest tutaj" albo "Jedyna dziewczyna, którą kocham, jest tutaj" ewentualnie "Jedyną osobą z kim chce być stoi tu." (wiem, wiem, że powinnam to wiedzieć, ale jest kilka wersji, a z Hiszpańskiego nie jestem dobra aż tak bardzo) i on to mówi do Luny oraz w innym odcinku podobnież Luna ma wyznać mu co czuje. Oraz chciałabym napisać, że w odcinku 75 Luna powiedziała, że tam gdzie jest jego serce jest jego dom (czy coś w ten deseń), a on odpowiedział, że już wie gdzie i moim zdaniem on powiedział to do Luny. W dzisiejszym odcinku (78) mają wyjść na jaw uczucia Luny do Matteo. Skąd to wiem? Z zapowiedzi dzisiejszego odcinka. Matteo powiedział: "Chcę poznać prawdę. Chcę żebyś spojrzała w moje oczy i powiedziała mi, co do mnie czujesz" 
W sumie to już tyle. Jeszcze chciałabym napisać, że jestem nową redaktorką i, że post nie jest aż taki zły. 

Jak podobał Wam się post z mojej strony?  
Jak uważacie czy te zatajone informacje wyjdą na jaw?
Swoją opinię wyraźcie w komentarzu! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Soy Luna Polonia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka