Mirame a mi - Tłumaczenie

Mirame a mi:
Yo puedo subir, puedo bajar
Me sobra el tiempo para ganar
Puedo estar bien, puedo estar mal
Dicto las reglas para jugar
Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna
Aqui mirame a mi
Ya se, me recordaras

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Puede decir, puedo callar
Si me decido puedo llegar
Esta es mi vida no pienso cambiar
Ya naci lista para triunfar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna. 

Tł. 

Mogę przesłać, mogę schodzić
W nadmiarze czasu wygrywam
Mogę być dobra, mogę być zła
Dyktuję reguły tej gry
Mógłby zrobić zaćmienie księżyca
Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat, żeby
Ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu

Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Tutaj na mnie spójrz
Już mnie pamiętasz
Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat, żeby
Ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu

Mogę mówić, mogę milczeć
Jeśli zdecyduję, mogę dostać
To jest moje życie, nie myślę o zmianach
Urodziłam się gotowa do triumfu

Mógłby zrobić zaćmienie księżyca
Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat, żeby
Ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu


Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat, żeby
Ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu

Nie istnieje warunek nie do spełnienia. 

~Sandra
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Zapraszam na grupe na Facebook'u: Soy Luna - Lutteo Para Siempre


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Soy Luna Polonia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka