[Wywiad] Ruggero Pasquarelli: Jestem zbuntowany...

Nie jesteś jedynym aktorem z Violetty, który gra w Soy Lunie.
Nie, są też inne osoby dorosłe grające w serialu. Jestem szczęśliwy, ponieważ dzielę się nowym doświadczeniem z innymi aktorami oraz z tego samego zespołu, który znam.

Ale jesteś jedynym Włochem w obsadzie.
Tak, i jestem z tego dumny, bo Włochy zawsze są w moim sercu, a teraz również mój kraj częścią niesamowitego projektu Disneya.

Teraz spoczywa na tobie większa odpowiedzialność, ponieważ jesteś głównym bohaterem męskim w Soy Lunie
Tak! To bardzo duża odpowiedzialność, ale nauczyłem się żyć z tym dobrze. Wiem, że to nowe wyzwanie, zwłaszcza na wrotkach, ponieważ jazda na kółkach przez 80 odcinków jest skomplikowana. Disneyowi jeszcze raz dziękuję za danie mi tej szansy. Na początku byłem smutny, ponieważ musiałem opuścić i dołączyć do grupy, kiedy byłem w trasie z Violettą. Ale teraz jestem bardzo szczęśliwy. Dziękuję mojej rodzinie za pomoc w podjęciu decyzji i nie będę powracać do niczego.

Jak była nagrywana jazda na wrotkach?
To pytanie do króla toru, Matteo Balsano! Przed Ruggero nie byłem królem toru, ale teraz również jeżdżę bardzo dobrze. Mieliśmy miesiącach intensywnych warsztatów, siedem lub osiem godzin dziennie. Ambar, moja serialowa dziewczyna i ja jesteśmy wielkimi wrotkarzami, więc musieliśmy uczyć się skomplikowanych rzeczy od samego początku.

 Jak opisałbyś Matteo?
Jest to zbuntowany chłopak, chłopak truskawka jak nazywa go Luna, bo to jest coś powiedziane w Meksyku. Najbardziej podoba mi się w Matteo to, że jest synem dyplomatów i bardzo dużo podróżuje, ale to nie służy w zbliżaniu się do ludzi, ponieważ boi się później odejść. Tylko dlatego ma jednego najlepszego przyjaciela. W Cancun zderza się z Luną i zauważa, że jest interesującą dziewczyną. Ma coś co lubi. Może to nieco niepokoić.

Jest to tak skomplikowane jak relacja Federico i Ludmiły w Violettcie
Są to dwie różne postacie. Federico zmieniał Ludmiłę, która była zła w serialu, a w tym przypadku Luna nie jest zła. Bardziej zły jest Matteo. Tutaj Luna Go zmieni.

Jak znalazłeś wspólny język z ludzi z tak różnych krajów?
Prawda jest taka, że przeżyłem to doświadczenie w Violetcie, a teraz w Soy Lunie, jest Chilijczyk, Hiszpanka, Meksykanie, Argentyńczycy... Prawda jest taka, że jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza, że uczę się nowych rzeczy o innych kulturach i produktach spożywczych. Można nauczyć się wielu rzeczy od ludzi, tak różnych rzeczy, o których nigdy nie uczą. 

Masz coś wspólnego z Matteo? Czy jesteście różni?
W moich bohaterach zawsze próbuję umieścić coś Ruggero. W tym przypadku, ja też jestem zbuntowany, a teraz również najlepszy wrotkarz na torze. Bardzo przypomina mnie. Matteo jest synem dyplomatów i dużo podróżował, ja też w ostatnich latach, więc zdaję sobie sprawę, jakie są prawdziwe przyjaźnie imam tylko jednego przyjaciela.








Jak Wam się podobał ten wywiad? Lubicie Ruggero jako Matteo? A może chcecie więcej takich wywiadów?
Piszcie koniecznie w komentarzach!   
~Wiki


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Soy Luna Polonia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka